Startlap fórum:: Pánikbetegség - Startlap fórum:

Ugrás a tartalomhoz

Tovább a Startlapra! Startapp mobilon Startlap a Facebookon
  • 5 Oldal +
  • « Első
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Pánikbetegség

• Csoport: Guests

Elküldve: 2007. június 27. - 17:14:46

Nekem gyógyszer nélkűl sikerűlt kimásznom a "pokolból".
Nem egyszerű. De szívesen segítek bárkinek!
nayda@citromail.hu
0

Elküldve: 2007. május 21. - 21:33:52

Sziasztok!

5öd éves pszichológus hallgató vagyok. A borderline szindrómából írom a szakdolgozatom és a vizsgálatban szorongásoso zavarral, pánikkal, fóbiával, kényszerrel küzdő személyekre lenne szükségem, akik a kontroll csoportot alkotnák. Ha van köztetek valaki, akinek ilyen problémája van, és van kedve kitölteni egy tesztet, akkor írjon nekem a bigyo8@freemail.hu címre és elküldöm az emailjére.

Előre is nagyon köszönöm a segítséget:)

Andi
0

Elküldve: 2007. április 19. - 07:21:05

SZIA!ÉN IS KB.6ÉVE VAGYOK VOLTAM PÁNIKBETEG.RÉSZTVETTEM EGY PROGRAMBA AMI 3HÓNAP ALATT HELYREVÁGOTT.A LÉNYEG AZ HOGY EGY VENLAFIXIN NEVŰ HATÓANYAGÚ GYÓGYSZERT SZEDTEM AMI BEVÁLT AZÓTA PEDIG EGY EFECTIN NEVŰT SZEDTEM.VAN AMIKOR VELAXINT ÍRNAK KI,MERT EMEZ NINCS,DE AZ IS JÓ.ÉN AZÓTA IS JÓL VAGYOK.RÉGEN NAPI 3 ROHAMOM VOLT EGYENKÉNT MÁSFÉL ÓRÁS.MOST MEG 3-4 HAVONTA ESETLEG 1.MEGHARCOLTAM ÉRTE TI SE ADJÁTOK FEL!!!HA SEGÍTHETEK ÍRJATOK.JUCUS
0

Elküldve: 2007. március 31. - 11:59:12

Sziasztok!
Egy számomra kedves embernek szeretnék segíteni, azért írok ide! Tehát lényegében a Ti segítségetekre lenne szükségem! Jómagam hál'istennek, nem ismerem ezt a betegséget, de ő sajnos már pár éve szenved tőle. A legutóbb arra kért, hogy kutassam fel neki azt a gyógyszert, amit állítólag Növényi Norbert szedett a pánikbetegsége ellen, sikeresen. Kérlek benneteket, ha valaki tud erről a szerről infót ossza meg velem! Előre is köszönöm! Móni
0

Elküldve: 2007. február 18. - 14:43:15