Startlap fórum:: Pánikbetegség - Startlap fórum:

Ugrás a tartalomhoz

Tovább a Startlapra! Startapp mobilon Startlap a Facebookon
  • 5 Oldal +
  • « Első
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Pánikbetegség

• Csoport: Guests

Elküldve: 2008. január 24. - 21:23:48

Szia eraanya!Én is segítséget keresek hasonló tünetekkel. Már 14 éve próbálok kilábalni a pánik betegségemből.Eddig sikertelenül.A frontint és az anksziront szedem.Utazni én se merek egyedül a tömegről meg ne is beszéljünk.Egy nagyon jó orvos kéne.
0

Elküldve: 2008. január 24. - 13:55:55

Sziasztok! Eraanya vagyok kezdő vagyok most regisztráltam . 8 éve vagyok pánik beteg remélem tudtok nekem is segiteni . Nem birom a buszozást rosszul leszek hányok ájulási rohamaim vannak. A tömegben ugyan ez . Xanax a gyogyszerem .SoS van ott valaki?
0

Elküldve: 2008. január 06. - 09:03:12

Sziasztok!
Először is Boldog Újévet mindenkinek! Olvasgattam, hogy antidepresszánsokkal próbálkoznak a dokik! Ez egy bazi nagy tévhit, ne szedjetek ilyen szarokat! Megint leírom,hogy a pánikbetegség nem említhető egy lapon a depresszióval. Ez egy vegetatív-idegrendszeri probléma, ami az agy azon felén alakul ki, ahol az epilepszia is. NEUROLÓGUSHOZ kell fordulni, nem máshová! A gyógyszerek amiket szedtem, pontosan az agy azon részét hivatottak rendbehozni, ahol a probléma van. Nincs mellékhatása, nem leszel tőle kóválygó élőhalott, csak éppen elmúlnak a tünetek. És, ha szép lassan csökkented őket, győztesen jössz ki a rémálomból. Tapasztalatból írok, már 10 éve nincsenek tüneteim, ezeket a gyószereket is csak kb 2 hónapig szedtem. Olvassátok el az előző beírásaimat is, ne szedjetek össze-vissza gyógyszereket, mert az tényleg veszélyes. Üdv.
0

Elküldve: 2007. december 26. - 06:33:40

Tökéletesen igaza van ivory-nak. Semmi esetre nem szabad a győgyszerekhez vissza térni!!! Elfedi az igazi érzelmeket, reakciókat. Egy ideig. Majd hirtelen össze roppan az ember újra és újra.