viz bontás hidrogén hajtású autó
#21
Elküldve: 2010. március 19. - 13:07:27
#22
Elküldve: 2010. február 21. - 09:21:59
#23
Elküldve: 2010. február 19. - 14:30:43
A vizbontásnál a nagyon magas feszültség a jó irány szerintem és nem az amperek.Ha megnézitek a www.youtube.com a burning water-t akkor láthatjátok , hogy egy szikráztazott gyujtógyertyán a rácsepegtetett víz azonnal lángra lobban. Tehát az ív által szétbontott víz azonnal elég. Namost szerintem a villamos ívez a vizbontó tartályon kívülre kell tenni és megmarad a sima gázképzés.
Ezekmellett célszerű magasabb fordulaton(kb 3000-től) kevés vizet bepermetezni a motorba ami hűti a motort és az égés során felhevült víz(gőz) hőtágulása 7X nagyobb a levegőénél.Tehát nagyobb energiával löki le a dugattyút.(2. világháborús Magyar gyabadalom Németországban wasser spric)
Útolsó szóként a környezetvédelemnek és a zöld program-nak nagyobb a füstje mint a lángja , ez divat.Aki megteheti azért zöld mert OLCSÓ a fentartás vagy az üzemeltetés (napkollektor ,napelem, szélturbina ,geotermikus hő ,vagy ezek ötvözése)
Sok sikert a fejlesztésekhez üdv Sz P
#24
Elküldve: 2009. december 13. - 00:43:48
Azért valld be magadnak is, hogy csak hajt a kíváncsiság mert akkor nem lennél itt a fórumon. ( a vízgőz nem ég folyamatosan és nem melegíti fel a samott téglát)
egy másik kíváncsi ember
(ha rajtad múlna még mindig kővel gyújtanánk a tüzet. )
#25
Elküldve: 2009. augusztus 16. - 18:17:45
remélem és akkor mi van vizet bontottál 300éve tudják
ettől nem lesz a járműben közvetlenül elégethető energia
vagy pd egy injektoros motorvezérlőhöz építettél egy komplett vezérlést és befecskendezőfejet a gázhoz szondákat stb és persze a nem apró biztonsági problémákat is megoldottad a szabályozás szintjén plusz a bontott hidrogén kellő mennyiségét és tárolását mivel vagy tárolni kell és persze sűríteni hogy nyomás legyen vagy folyamatos szabályozással ami még problémásabb lenne vagy a vízbontásig jutottál ami hát ? vagy te is építettél egy vízforralót amit már sokan akkor a gőzgenerátor már sokkal profibb mint a dunsztosüveg vízforraló már csak gőzmozdony kell hozzá és lehet hasznosítani bocs de ezt komolyan elhiszitek saját magatokról ,össze tudsz állítani egy pic-el egy vezérlést
persze te írod rá a progit mert ez gyerekjáték mert a vezérlés alapja valami ilyesmi lehetne
na meguntam további sikeres fejlesztéseket az összes
(szakembernek)
#26
Elküldve: 2009. augusztus 16. - 17:48:16
ezért a hidrogén veszteségesen bontható állítás nem igaz
#27
Elküldve: 2009. augusztus 16. - 17:43:01
csak pár közepes autó ára sok mindent ki kell szórni
és átalakítani és nem veszélytelen még úgy sem ezért
használják a hidrogén cellát és nem a közvetlen hidrogén hasznosítást pedig jóval kisebb a hatásfok 20-30% max
de biztonságosabb ez így komolytalan de hát azt mondom hogy ha valaki tud olyat ami tényleg tuti és néhány százas
az ára a teszt után vevő vagyok rá addig a pénz ügyvédi letétben és még egy céget is építhetünk rá de nem a hülyeségre!!!!!!!!!!!
#28
Elküldve: 2009. augusztus 16. - 17:29:14
bármelyik egyenáramú motorvezérlő megfelel mivel
mivel freki állítható áramkorlát szintén stb még
az impulzus karakterisztikái is amper a csillagos ég 200-300-500amper 12-24-36-48volt
ár :50 töl felfelé
de szerintem a dolog finoman szólva nem veszélytelen és
komoly szabályozás és biztonsági elemek beépítése nélkül
gyönyörű nagyot lehet robbanni ezért nekem ez és sok már így komolytalan
a vaterán láttam egy fantasztikus (vízbontónak nevezett
szart) vízpárásító gép efektive be nem látom előnyét
bár biztos én vagyok a hülye nem itt tanultam és főleg a robottechnika amivel foglalkozom ezért kicsit röhelyesek számomra A DUNSZTOSÜVEG SUFNIK ÉS AZ EGÉSZ VALAKI VIZET BONT ÉS .... EZ RÉG MEGY ,A SZÁBÁLYOZÁS A GÁZOS DOLOG ÉS A BIZTONSÁG ,JELENLEG MA MAGYARORSZÁGON AZ EGYETLEN AMI
MEGÉRI A SZÉLGENERÁTOR
persze és itt teszem hozzá tudok olyan mérnökcsapatról akik konkrétan csepelen építettet (nem sufnituning több 100milliós fejlesztés) generátort ami a betáplált elektromos energia 150%-os visszanyerésére képes azaz 1watra -1.5watt nyereség jut ,a tesla motorral van összefüggésben de súlyos halgatás és csend övezi a dolgot sok sok éve és igazán nem tudták a fejlesztés után menedzselni de ez jellemző még kell legalább 30-40év hogy szükség legyen rá addig a fejés megy
mármint energia és még van egykét külföldi érdekes est pár halott kiemelkedő tudóssal ez meg bohóckodás nekem eggyelőre
#29
Elküldve: 2009. február 16. - 17:42:44
#30
Elküldve: 2009. február 06. - 20:56:13
adok egy címet nézd meg:vizbonto.hupont.hu
minden autóba beépíthető, nem kell semmit átalakítani.12V os betápon kivűl nem kell semmi.
ha gondolod nézd meg a toyotámat élőben ott megdumáljuk a kérdéseidet.vagy hívj 20 332 99 33
üdv :laci
#31
Elküldve: 2009. február 01. - 19:42:04
Érdekel ez a H2 előállítás. Gondolom mások fatáziáját is megmozgatta.
Tudnál valami konkrétumot is írni, esetleg én is kipróbálhatom? Bármilyen autóhoz haszmálható? Milyen átalakítást kell tenni?
Köszi.
#32
Elküldve: 2009. február 01. - 09:39:23
Norbi megkért, hogy írjak pár sort azokról "H2"élményekről amit a készülék beépítése után tapasztaltam.Előre bocsi a fogalmazásom esetleges pontatlanságaiért nem, vagyok gyakorlott fórumozó inkább csak olvasó szoktam jelen lenni mint hozzászóló.
próbálom az élményeket időrendbe szedni,tehát induljunk el a "kályhától".
mind általában az emberek nagy részét többek között engem is nagyon foglalkoztat a környezetünk megóvására irányuló mindenfajta megoldás, kezdve a megújuló erőforrásoktól a legújabb technikákig.hamar beláttam hogy kishazánkban kisemberként nem sok lehetőségem van.az első áttörő siker élményemet a 90-es években éltem meg amikor is legálisan járhattunk propánnal.az I.-es golfomba berakattam cuccot és 24ft/liter áron autóztam . ahogy szokták mondani a WC-re is autóval mentem. az első évben közel 100.000.km mentem iszonyú jó érzés volt ,hogy bárhová elmehettem ráadásul negyed annyi károsanyag kibocsátással.aztán folyamatosan emelték a gáz árát a jelenlegi 180 körüli árakra pontosan nem tudom mert a munkám miatt kb.5éve dízel toyotával járok két autót meg sajna nem áll módomban fenn tartani.
hogy végre rátérjek a fórum valódi témájára:a dízelről köztudott hogy nem környezetbarát, nagyon nem örültem de nem volt más megoldásom .nagy sikeret könyvelhettem el a napraforgóolaj üzemanyagként való hasznosításában nyáron kb. 70% n.olajjal jártam. tök jó gyorsulás minimális szálló korom stb. aztán persze tudjátok "tüzzel vassal" ne járj paraszt adómentes üanyaggal ráadásul környezet baráttal. /500ft/csesszék meg.
egy világ omlott össze bennem.
megint maradt a tiszta dízel, ez így is volt sokáig de mind eközben nem hagyott nyugodni a gondolat: hogy nincs más lehetőségem?!
mindig van csak rá kell találni.rákattantam a netre az összes vízbontást H2 témát fénykapút, tuvok lapját stb. ezerszer átolvastam értelmeztem legalábbis próbáltam számomra kézzel fogható valósággá megteremteni.tudjátok sok okos dolog van fönt de igazán működő nagyon kevés abból is a nagy része bevisz az erdőbe sok agyon bonyolított matematikai levezetések fizikai elméleti okosságok miatt ráadásul az eredmény mindig ugyanaz: "sokkal több a bevitt energia mint amit kinyerünk belőle"blablabla.
ebből világosan kiderült hogy segg vagyok ezekből a tanokból legalábbis ilyen szinteken.pont emiatt le is lombozodtam.de a megmaradt kitartásom ill az egykoron átélt szabadságérzés golfos korszak továbbra sem hagytak nyugodni.nem értettem azt a sok okos manuszt, feltalálót miért nem adnak a világnak egy használható kütyüt amivel teljesen nem is de legalább részben függetleníthetjük magunkat a kizsákmányoló pénzéhes környezet és ember pusztító világuktól........
reggel van számomra ez a nap is úgy kezdődött mint a többi egy kivételével, a szélvédőn szorólap, rajta pedig 10-50% ü.anyagmegtakarítás érdeklödni stb.(tömören)
érzékenyen érint minden ilyenfajta megszólítás persze ennek ellenére nem palimadár módjára álltam szítúhoz.
telefon...Laci vagyok érdekelne a kütyüd találkozzunk.
hát így kezdődött.
Norbiból nem egyszerű bármi + infót is kihúzni egy kicsit el van varázsolva gondolatai teljesen lekötik .persze eltudom képzelni hogy ezeket a kérdéseket hányszor meg kellett magyaráznia.
de aztán végül is sok mindenre választ kaptam.
többek között kiváncsi voltam a kütyű bekerülési árára, én is pénzből élek mielött rászánom magam a vásárlásra szeretek körbe tapogatozni.
hamar rá döbbentem hogy belevaló saválló cuccok aranyárban vannak az a minimális árrés meg tisztességesnek mondható elvégre ő dolgozott rajta kisérletezett befektetett mint megtudtam nem kevesett.
bocs ezért a kis kítérőért de én már csak ilyen vagyok.
a kütyüt megvettem beépítettem.
bugyborékol jön a gáz kevés amper 5A.na akkor go.....
pofára esés semmi belefeszülök az üllésbe semmi látványos megtakarítás
mentem egy tankot kb. 700km semmi.gondoltam
#33
Elküldve: 2008. május 01. - 20:26:40
Egy elégedett magyar ügyfél!!!!!!!!!!!!!
#34
Elküldve: 2008. január 18. - 21:17:55
Meg egy kezdo, vagyok. En meg, egyelore nem azon torom magam, hogy teljesen hidrogennel hajtsam az autot, hanem csak reszben.HHO gazt egetni a benzin mellett, amivel allitolag 20-50% fogyasztas csokkenest lehet elerni. Kinek van tapasztalata errol? Erdemes tovabb kinlodni ezzel?
Koszi.
#35
Elküldve: 2006. december 02. - 18:12:31
DUMA NORBERT VAGYOK!!
Valaki feltörte a "fiókomat" és a nevemben írogat!!
Még az e-mail fiókomat is!!!
Rosszul esik neki h nem dolgozok vele együtt!!
Ne törődjetek vele!!!Ide már nem írok semmit!!!
#36
Elküldve: 2006. október 20. - 20:53:09
Belátom, én egy köcsög csaló vagyok!
Hát ennyi!
#37
Elküldve: 2006. szeptember 15. - 19:18:31
Néhány gondolat a vízbontásról..!!
A legtöbb ember aki a fórumon van, azzal próbál előrébb jutni h mindeféle leírást rekonstruálni próbál!
ITT INDUL A HIBASOROZAT!!
Nekem 6 évbe tellett mire elértem valami konkrétat!
Elsőként 12V-ot pulzáltam Nagy sebességel!(1 MHZ)
A készülékkel egy ollyan beállítást sikerült csinálni, ahol a vízbontás feltünően aktív volt!Akkor még nem értettem miért.
Aztán elkezdtem kísérletezni vegyi bontással!
Ekkor tettem szert sok tapasztalatra h mennyi gáz kell egy belső égésű motornak!Egy aggregátor volt a kísérleti "alany"!
Meglepően kevés gáz kellett neki!
Aztán elhatározta ezt megcsinálom elektromos úton is.Hát megcsináltam!
FOLYT KÖV!!
Ha bármilyen kérdésetek van ...Írjatok E-mailt!
#39
Elküldve: 2006. szeptember 13. - 10:04:44
Neked is tetszik a neved...De ahelyett h fikáznál...írhatnál valamit a vízbontásról.Te biztosan nagyon okos vagy!!Akik oedig komolyan foglalkoznak a szabadenergiával..Hát...azoknak nem rontom a Megítélését!!Te mit építettél eddig??Van valami konkrétumod h ilyen nagy a szád?
#40
Elküldve: 2006. szeptember 09. - 11:34:27
Megkérlek gonndolkozz mielöt írsz vagy beszélsz.
megalapozatlan véleményeid már a sületlenség kategoriában is vicesek!
Az ilyen emberek rontják a szabadenergiával komolyan foglalkozók megítélését!