Startlap fórum:: viz bontás hidrogén hajtású autó - Startlap fórum:

Ugrás a tartalomhoz

Tovább a Startlapra! Startapp mobilon Startlap a Facebookon
  • 4 Oldal +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

viz bontás hidrogén hajtású autó

#21

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2010. március 19. - 13:07:27

Hello Tisztelt Mindenki! Arra lennék kíváncsi hogy arról van-e tapasztalata valakinek, hogy egy optimális vízbontó berendezéssel mennyi vizet lehet lebontani percenként? Nem a fejlődő gáz, hanem a lebontott víz mennyisége érdekelne (liter folyadék / perc) ben! Természetesen autóba szerelhető változat érdekelne 12V-s rendszerre!
0

#22

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2010. február 21. - 09:21:59

Sziasztok! Tudom, hogy a témához közvetetten tartozik, amiről írok, de mégis úgy érzem, hogy érdemes elolvasni a bejegyzésemet, annak érdekében hogy ne adjunk olyan embereknek teret, akik kihasználva mások bizalmát (és hiszékenységét) anyagi haszonszerzés céljából, hozzáadott érték nélkül próbálnak a vízbontással kapcsolatos témában megjelenni a "piacon". Ahogy azt korábban is jeleztem ebben a fórumban 2005-óta ismerem Duma Norbert -et (Duma Norbi -t, vízbontó, vízbontás), és jött létre köztünk szerződéses kapcsolat. Több ember is megkeresett ezzel kapcsolatban, akiknek részleteztem Norberttel kapcsolatos tapasztalataimat, és remélem segíteni tudtam nekik abban, hogy ne történjen meg egy hasonló szituáció velük, mint velem (és másokkal). Továbbra is készséggel osztom meg a vele és munkásságával kapcsolatos tapasztalataimat bárkivel. 06-20-362-4692, vagy windriver@freemail.hu.
0

#23

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2010. február 19. - 14:30:43

Sziasztok.A vizbontás elött néhány szó . Ha zöldek akartok lenni a begázosított diesel jó úgy ,hogy az alapjárati gázolaj gyujtja be a betáplált gázt.Gyujtásrendszert is lehet építeni a dieselhez igy az adagoló -15% teljesítménylevételét megspóroljuk, de mivelhogy a gáz levedő keverék háromszoros ellenállású lesz a nagy sürítés miatt erős gyujtásrendszer kell.(gáz nem öngyullad 30-40 báron )
A vizbontásnál a nagyon magas feszültség a jó irány szerintem és nem az amperek.Ha megnézitek a www.youtube.com a burning water-t akkor láthatjátok , hogy egy szikráztazott gyujtógyertyán a rácsepegtetett víz azonnal lángra lobban. Tehát az ív által szétbontott víz azonnal elég. Namost szerintem a villamos ívez a vizbontó tartályon kívülre kell tenni és megmarad a sima gázképzés.
Ezekmellett célszerű magasabb fordulaton(kb 3000-től) kevés vizet bepermetezni a motorba ami hűti a motort és az égés során felhevült víz(gőz) hőtágulása 7X nagyobb a levegőénél.Tehát nagyobb energiával löki le a dugattyút.(2. világháborús Magyar gyabadalom Németországban wasser spric)
Útolsó szóként a környezetvédelemnek és a zöld program-nak nagyobb a füstje mint a lángja , ez divat.Aki megteheti azért zöld mert OLCSÓ a fentartás vagy az üzemeltetés (napkollektor ,napelem, szélturbina ,geotermikus hő ,vagy ezek ötvözése)
Sok sikert a fejlesztésekhez üdv Sz P
0

#24

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. december 13. - 00:43:48

Tisztelt Janibubu !

Azért valld be magadnak is, hogy csak hajt a kíváncsiság mert akkor nem lennél itt a fórumon. ( a vízgőz nem ég folyamatosan és nem melegíti fel a samott téglát)

egy másik kíváncsi ember

(ha rajtad múlna még mindig kővel gyújtanánk a tüzet. )
0

#25

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. augusztus 16. - 18:17:45

hát nagy sebességgel pulzáltad ,talán frekvenciával
remélem és akkor mi van vizet bontottál 300éve tudják
ettől nem lesz a járműben közvetlenül elégethető energia
vagy pd egy injektoros motorvezérlőhöz építettél egy komplett vezérlést és befecskendezőfejet a gázhoz szondákat stb és persze a nem apró biztonsági problémákat is megoldottad a szabályozás szintjén plusz a bontott hidrogén kellő mennyiségét és tárolását mivel vagy tárolni kell és persze sűríteni hogy nyomás legyen vagy folyamatos szabályozással ami még problémásabb lenne vagy a vízbontásig jutottál ami hát ? vagy te is építettél egy vízforralót amit már sokan akkor a gőzgenerátor már sokkal profibb mint a dunsztosüveg vízforraló már csak gőzmozdony kell hozzá és lehet hasznosítani bocs de ezt komolyan elhiszitek saját magatokról ,össze tudsz állítani egy pic-el egy vezérlést
persze te írod rá a progit mert ez gyerekjáték mert a vezérlés alapja valami ilyesmi lehetne

na meguntam további sikeres fejlesztéseket az összes
(szakembernek)
0

#26

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. augusztus 16. - 17:48:16

a hidrogén gazdaságosan bontható erre épül az üzemanyag cella is ami hidrogén és oxigén fúziójából azaz víz elektromos energiát állít elő a hidrogén ok a cella a probléma ár és a hidrogén tankolása szállítása ,és az autóban hát mintha egy bombán ülnél robban mint tudjuk

ezért a hidrogén veszteségesen bontható állítás nem igaz
0

#27

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. augusztus 16. - 17:43:01

az a baj hogy ez nem víz bontás hanem csak felforralja a vizet ami vízgőz és az egy nagy semmi ,a hho magyarúl h2o ugye ami a víz vegyjele ,a vízbontás bonyolúl folyamat autóban mivel folyamatszabályozást igényel különben bummmmmm de lehetséges megépíteni biztonságosan
csak pár közepes autó ára sok mindent ki kell szórni
és átalakítani és nem veszélytelen még úgy sem ezért
használják a hidrogén cellát és nem a közvetlen hidrogén hasznosítást pedig jóval kisebb a hatásfok 20-30% max
de biztonságosabb ez így komolytalan de hát azt mondom hogy ha valaki tud olyat ami tényleg tuti és néhány százas
az ára a teszt után vevő vagyok rá addig a pénz ügyvédi letétben és még egy céget is építhetünk rá de nem a hülyeségre!!!!!!!!!!!
0

#28

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. augusztus 16. - 17:29:14

hát ez így nem teljesen igaz

bármelyik egyenáramú motorvezérlő megfelel mivel
mivel freki állítható áramkorlát szintén stb még
az impulzus karakterisztikái is amper a csillagos ég 200-300-500amper 12-24-36-48volt
ár :50 töl felfelé

de szerintem a dolog finoman szólva nem veszélytelen és
komoly szabályozás és biztonsági elemek beépítése nélkül
gyönyörű nagyot lehet robbanni ezért nekem ez és sok már így komolytalan
a vaterán láttam egy fantasztikus (vízbontónak nevezett
szart) vízpárásító gép efektive be nem látom előnyét
bár biztos én vagyok a hülye nem itt tanultam és főleg a robottechnika amivel foglalkozom ezért kicsit röhelyesek számomra A DUNSZTOSÜVEG SUFNIK ÉS AZ EGÉSZ VALAKI VIZET BONT ÉS .... EZ RÉG MEGY ,A SZÁBÁLYOZÁS A GÁZOS DOLOG ÉS A BIZTONSÁG ,JELENLEG MA MAGYARORSZÁGON AZ EGYETLEN AMI
MEGÉRI A SZÉLGENERÁTOR

persze és itt teszem hozzá tudok olyan mérnökcsapatról akik konkrétan csepelen építettet (nem sufnituning több 100milliós fejlesztés) generátort ami a betáplált elektromos energia 150%-os visszanyerésére képes azaz 1watra -1.5watt nyereség jut ,a tesla motorral van összefüggésben de súlyos halgatás és csend övezi a dolgot sok sok éve és igazán nem tudták a fejlesztés után menedzselni de ez jellemző még kell legalább 30-40év hogy szükség legyen rá addig a fejés megy
mármint energia és még van egykét külföldi érdekes est pár halott kiemelkedő tudóssal ez meg bohóckodás nekem eggyelőre
0

#29

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. február 16. - 17:42:44

Sziasztok! Én 2005. októbere óta állok Duma Norbert -tel szerződéses kapcsolatban. Amennyiben érdekelnek valakit a vele és munkásságával kapcsolatos eddigi tapasztalataim azt készséggel megosztom 06-20-362-4692, v. windriver@freemail.hu Üdv: Miklós
0

#30

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. február 06. - 20:56:13

szia.
adok egy címet nézd meg:vizbonto.hupont.hu
minden autóba beépíthető, nem kell semmit átalakítani.12V os betápon kivűl nem kell semmi.
ha gondolod nézd meg a toyotámat élőben ott megdumáljuk a kérdéseidet.vagy hívj 20 332 99 33
üdv :laci
0

#31

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. február 01. - 19:42:04

Üdv hho!

Érdekel ez a H2 előállítás. Gondolom mások fatáziáját is megmozgatta.
Tudnál valami konkrétumot is írni, esetleg én is kipróbálhatom? Bármilyen autóhoz haszmálható? Milyen átalakítást kell tenni?

Köszi.
0

#32

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2009. február 01. - 09:39:23

Üdv mindenkinek!
Norbi megkért, hogy írjak pár sort azokról "H2"élményekről amit a készülék beépítése után tapasztaltam.Előre bocsi a fogalmazásom esetleges pontatlanságaiért nem, vagyok gyakorlott fórumozó inkább csak olvasó szoktam jelen lenni mint hozzászóló.
próbálom az élményeket időrendbe szedni,tehát induljunk el a "kályhától".
mind általában az emberek nagy részét többek között engem is nagyon foglalkoztat a környezetünk megóvására irányuló mindenfajta megoldás, kezdve a megújuló erőforrásoktól a legújabb technikákig.hamar beláttam hogy kishazánkban kisemberként nem sok lehetőségem van.az első áttörő siker élményemet a 90-es években éltem meg amikor is legálisan járhattunk propánnal.az I.-es golfomba berakattam cuccot és 24ft/liter áron autóztam . ahogy szokták mondani a WC-re is autóval mentem. az első évben közel 100.000.km mentem iszonyú jó érzés volt ,hogy bárhová elmehettem ráadásul negyed annyi károsanyag kibocsátással.aztán folyamatosan emelték a gáz árát a jelenlegi 180 körüli árakra pontosan nem tudom mert a munkám miatt kb.5éve dízel toyotával járok két autót meg sajna nem áll módomban fenn tartani.
hogy végre rátérjek a fórum valódi témájára:a dízelről köztudott hogy nem környezetbarát, nagyon nem örültem de nem volt más megoldásom .nagy sikeret könyvelhettem el a napraforgóolaj üzemanyagként való hasznosításában nyáron kb. 70% n.olajjal jártam. tök jó gyorsulás minimális szálló korom stb. aztán persze tudjátok "tüzzel vassal" ne járj paraszt adómentes üanyaggal ráadásul környezet baráttal. /500ft/csesszék meg.
egy világ omlott össze bennem.
megint maradt a tiszta dízel, ez így is volt sokáig de mind eközben nem hagyott nyugodni a gondolat: hogy nincs más lehetőségem?!
mindig van csak rá kell találni.rákattantam a netre az összes vízbontást H2 témát fénykapút, tuvok lapját stb. ezerszer átolvastam értelmeztem legalábbis próbáltam számomra kézzel fogható valósággá megteremteni.tudjátok sok okos dolog van fönt de igazán működő nagyon kevés abból is a nagy része bevisz az erdőbe sok agyon bonyolított matematikai levezetések fizikai elméleti okosságok miatt ráadásul az eredmény mindig ugyanaz: "sokkal több a bevitt energia mint amit kinyerünk belőle"blablabla.
ebből világosan kiderült hogy segg vagyok ezekből a tanokból legalábbis ilyen szinteken.pont emiatt le is lombozodtam.de a megmaradt kitartásom ill az egykoron átélt szabadságérzés golfos korszak továbbra sem hagytak nyugodni.nem értettem azt a sok okos manuszt, feltalálót miért nem adnak a világnak egy használható kütyüt amivel teljesen nem is de legalább részben függetleníthetjük magunkat a kizsákmányoló pénzéhes környezet és ember pusztító világuktól........
reggel van számomra ez a nap is úgy kezdődött mint a többi egy kivételével, a szélvédőn szorólap, rajta pedig 10-50% ü.anyagmegtakarítás érdeklödni stb.(tömören)
érzékenyen érint minden ilyenfajta megszólítás persze ennek ellenére nem palimadár módjára álltam szítúhoz.
telefon...Laci vagyok érdekelne a kütyüd találkozzunk.
hát így kezdődött.
Norbiból nem egyszerű bármi + infót is kihúzni egy kicsit el van varázsolva gondolatai teljesen lekötik .persze eltudom képzelni hogy ezeket a kérdéseket hányszor meg kellett magyaráznia.
de aztán végül is sok mindenre választ kaptam.
többek között kiváncsi voltam a kütyű bekerülési árára, én is pénzből élek mielött rászánom magam a vásárlásra szeretek körbe tapogatozni.
hamar rá döbbentem hogy belevaló saválló cuccok aranyárban vannak az a minimális árrés meg tisztességesnek mondható elvégre ő dolgozott rajta kisérletezett befektetett mint megtudtam nem kevesett.
bocs ezért a kis kítérőért de én már csak ilyen vagyok.
a kütyüt megvettem beépítettem.
bugyborékol jön a gáz kevés amper 5A.na akkor go.....
pofára esés semmi belefeszülök az üllésbe semmi látványos megtakarítás
mentem egy tankot kb. 700km semmi.gondoltam
0

#33

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2008. május 01. - 20:26:40

Sziasztok, én szerencsére közelebbről is ismerem a lentebb említett Duma Norbertet, sőtt részt vettem abban hogy összehoztam emberekkel akiknek szüksége volt a vízbontójára, és bizton mondhatom hogy meg voltak vele elégedve. Ez a színtiszta valóság!! Lehet valamit, vagy valakit pocskondiázni, persze ezt főleg csak érdekből tehetik, főleg itt magyarországon. Azt hiszem ez sem újdonság. Csak a mások bemocskolása az bizony visszaüt előbb utóbb arra aki teszi. Hát csak tegye. Mindenesetre aki személyesen ismeri Duma Norbertet, és látta is már a készülékét, az nem mond róla semmi rosszat, hanem inkább velünk együtt örül annak hogy valaki végre tesz is valamit a természetért. És lehetővé is teszi ezzel mindenkinek hogy tehessen ő is valamit. Többek között nekem is benne van az autómban a készüléke, és amit vártam tőle teljesítette is. Ja és fontos hogy egy több miliárdos vagyonnal rendelkező cég sem kötött volna vele szerződést ha nem működne amit kifejlesztett. De persze nálunk tudjuk nagyon jól hogy az új találmányokat inkább kiviszik az országból ha még életében meg akar élni a találmányából egy feltaláló, nem így van? Mert addig üldözik meg rágalmazzák, hogy inkább kénytelen azt választani. Hát döntse el mindenki a maga szíve szerint, hogy nekünk magyaroknak vajon jól jönne-e egy olyan találmány amiről már az oroszok és az amerikaiak is publikálnak, mindenki megnézheti a neten!!! Persze biztosan azért mert kamu, mi? Hát meleg szívvel ajánlom mindenkinek most készülő honlapját: http://www.vizbonto.biofield.hu
Egy elégedett magyar ügyfél!!!!!!!!!!!!!
0

#34

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2008. január 18. - 21:17:55

Sziasztok!
Meg egy kezdo, vagyok. En meg, egyelore nem azon torom magam, hogy teljesen hidrogennel hajtsam az autot, hanem csak reszben.HHO gazt egetni a benzin mellett, amivel allitolag 20-50% fogyasztas csokkenest lehet elerni. Kinek van tapasztalata errol? Erdemes tovabb kinlodni ezzel?
Koszi.
0

#35

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2006. december 02. - 18:12:31

Sziasztok!

DUMA NORBERT VAGYOK!!
Valaki feltörte a "fiókomat" és a nevemben írogat!!
Még az e-mail fiókomat is!!!
Rosszul esik neki h nem dolgozok vele együtt!!
Ne törődjetek vele!!!Ide már nem írok semmit!!!
0

#36

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2006. október 20. - 20:53:09

Remek.. hát megint itt volnánk..

Belátom, én egy köcsög csaló vagyok!

Hát ennyi!
0

#37

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2006. szeptember 15. - 19:18:31

Remek.. hát itt volnánk..

Néhány gondolat a vízbontásról..!!

A legtöbb ember aki a fórumon van, azzal próbál előrébb jutni h mindeféle leírást rekonstruálni próbál!
ITT INDUL A HIBASOROZAT!!
Nekem 6 évbe tellett mire elértem valami konkrétat!
Elsőként 12V-ot pulzáltam Nagy sebességel!(1 MHZ)
A készülékkel egy ollyan beállítást sikerült csinálni, ahol a vízbontás feltünően aktív volt!Akkor még nem értettem miért.
Aztán elkezdtem kísérletezni vegyi bontással!
Ekkor tettem szert sok tapasztalatra h mennyi gáz kell egy belső égésű motornak!Egy aggregátor volt a kísérleti "alany"!
Meglepően kevés gáz kellett neki!
Aztán elhatározta ezt megcsinálom elektromos úton is.Hát megcsináltam!
FOLYT KÖV!!
Ha bármilyen kérdésetek van ...Írjatok E-mailt!
0

#38

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2006. szeptember 13. - 18:40:24

Fordulj orvoshoz!!!!!!
0

#39

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2006. szeptember 13. - 10:04:44

Szia Tra-lala
Neked is tetszik a neved...De ahelyett h fikáznál...írhatnál valamit a vízbontásról.Te biztosan nagyon okos vagy!!Akik oedig komolyan foglalkoznak a szabadenergiával..Hát...azoknak nem rontom a Megítélését!!Te mit építettél eddig??Van valami konkrétumod h ilyen nagy a szád?
0

#40

  • Csoport: Guests

Elküldve: 2006. szeptember 09. - 11:34:27

tisztelt Duma Úr!

Megkérlek gonndolkozz mielöt írsz vagy beszélsz.
megalapozatlan véleményeid már a sületlenség kategoriában is vicesek!
Az ilyen emberek rontják a szabadenergiával komolyan foglalkozók megítélését!
0

  • 4 Oldal +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

2 felhasználó olvassa ezt a témát.
0 felhasználó, 2 vendég, 0 anonim felhasználó