Startlap fórum:: Kezdők kérdései... - Startlap fórum:

Ugrás a tartalomhoz

Tovább a Startlapra! Startapp mobilon Startlap a Facebookon
  • 37 Oldal +
  • « Első
  • 35
  • 36
  • 37
  • Nem indíthatsz témát.
  • Nem szólhatsz hozzá ehhez a témához.

Kezdők kérdései...

• Csoport: Guests

Elküldve: 2005. december 30. - 15:27:48

...na most meg elkezdtem vadul csavarozni, tehát el is állítottam, tudtok tippet adni, h mit tegyek?:S
0

Elküldve: 2005. december 30. - 15:22:20

úram isten...:S most segítsetek
gityóztam, és a pick up bejjebb ment...hangban nemtudom, h változott e, de most mit csináljak:S...áááh, írjatok , gyorsan
0

Elküldve: 2005. december 29. - 22:04:48

persze joban is jársz ha elektron kezdesz mert más elégé csa nagyobb keret kell hozá szal sokall több lové
0

Elküldve: 2005. december 29. - 15:00:40

Sziasztok!

Teljesen kezdő vagyok, elektromos gitáron szeretnék megtanulni játszani. Az érdekelne, hogy ehhez szükséges klasszikus gitáron kezdeni, vagy egyből belevághatok a lecsóba egy elektromossal? A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm!
0

Elküldve: 2005. december 29. - 13:53:23

Sziasztok! Egy egyszerű kérdésem lenne: Egy kezdőnek vagy esetleg hosszútávra megfelel-e ez a gitárszett: link 6 az erősítő 20W
0

Elküldve: 2005. december 29. - 08:55:47

Igen arra gondolok, h a csavar nem e tépődik ki játszásnál, és nem teszi e tönkre maga a gitár menetét..:)a tremolóról meg olvasgattam a neten, és oda vmilyen beállításokról írnak, és nemtudom, h úgy be van e állítva.de megkaptam minden választ, köszönöm:)hali
0

#727 Felhasználó nem aktív   tamáspapa 

• Új Tag
  • Pipa
  • Csoport: Felhasználók
  • Hozzászólás: 0

Elküldve: 2005. december 29. - 08:49:58